ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی....

 

 از لحظه‌اي ياد كنيد كه شما را تنها

در حفره‌اي تنگ و تاريك رها مي‌كنند

و حشرات از هر سو به سوي اين جسم لطيف حمله مي‌برند.

اولين جايي از بدن كه فاسد مي‌شود چشم است.

از لحظه‌اي ياد كنيد كه چشمان زيباي شما از حدقه خارج مي‌شود

و به روي سينه مي‌افتد

. بايد براي ظلمت و تاريكي قبر و تنهايي آن بسيار گريست.

همين صورت و حفره‌هاي بيني و چشم و دهان جولان‌گاه كرم‌ها مي‌شود

و از سوراخي به سمت ديگري مي‌روند.


واقعا ياد مرگ لذت‌ها را نابود مي‌كند.

در قبر ما هستيم و اعمالمان. باطن اعمال ما مونس ما تا قيامت خواهد بود.

هر كسي از كارهاي خود مطلع است.

 

 

مونس تنهايي و وحشت شما در قبر چيست؟



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت18:38---2 آذر 1391
امام رضا یادت نره عهدتو با من نشکنی؟

قرار شده تو قبر ما بیایی و سر بزنی

وقتی که اون فرشته ها میان واسه حسابرسی

امید ما فقط اینه بیای به فریاد برسی

شما رِئوفی و واسه همینه انتظار دارم

دیگه غمی نمی خورم آخه امام رضا دارم

آقا غریبی و خودت درد ما رو حس می کنی

نکنه که یادت بره؟ تنها ما رو رها کنی؟

چشم امیدمون اینه بیای شفاعت بکنی

تو قبر و برزخ و سپس روز قیامت بکنی

ما که گدای درگه شاه خراسانیم و بس

ما رو تو قبر تنها نذار حتی به قد یک نفس

قربونتم امام رضا دیگه سفارش نکنیم

منتظر اومدن ورود با صفاتونیم

من که منتظر ورود امام رضا هستم

انشالله ایشون خودشون تو قبر به فریادمون برسه

زیبا بود ممنون

یامهدی
پاسخ:سلام عليكم تشكر از متن بسيار زيبا تون انشالله در سكرات موت و برزخ اوقات خوشي داشته باشيم...... يا حق


*** سمت خدا ***
ساعت21:29---30 آبان 1391
خیلی عالی و قشنگه این پست های آخرتون

خدا قبول کنه انشا الله

ایام عذاداری حضرت سید الشهدا رو به شما خواهر گلم تسلیت عرض می کنم

التماس دعای مخصوص دارم ازتون

پاسخ:سلام علیکم انشالله حاجت روا بشید حقیر دعاگوی همه بچه مذهبی ها هستم.... انشالله همه عاقبت بخیر بشیم


بی وفا
ساعت15:24---30 آبان 1391
سلام

تشکر

یکی از نکاتی که موجب می شود آدم گناه نکند یاد مرگ و شب اول قبر هست! البته باید توجه داشت که نه به طوری که از زندگی کردن خسته بشیم! معصوم علیه السلام میفرمایند:مؤمن در خوف و رجاست! در این حد نه بیشتر و نه کمتر!

درسته باید گریه کنیم برای تنهایی قبر

باید زار بزنیم برای تاریکی قبر

باید دروخواست کمک کنیم برای شب اول قبر

آقا جان ینی میشه شب اول قبر شما بیایید!

آقا جان نه عملی دارم و نه کار نیکی....

میدونم میآیید البته به شرطها و شروطها...



مادر جان : محال هست که کسی برای حسین ع گریه کند و شما شب اول قبر به سراغش نیایید

این آرزومه که وقتی نکیر و منکر بیان و از بنده گنهکار سوال بپرسند ببینم یه خانوم که یه شال مشکی داره میاد و به آنها دستور میدهد این میت رو رها کنید این گریه کنه حسین ع...

آرزو که اشکالی نداره....

بأبی انت و امی یا حسین


پاسخ:سلام علیکم......تشکر از مطالب بسیار ناب تون باید بگم الهی امین.....امین یا رب العالمین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ توسط فقیر
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin